Pytania nt. reg rozliczania ciepła, ważności uchwał, przeglądu

Zarządzanie nieruchomościami, sprawy dotyczące zarzadców nieruchomości i kandydatów na zarządców. Forum dostępne tylko dla użytkowników zarejestrowanych.
yoyi
Posty: 1
Rejestracja: 20 wrz 2010, 19:19

Post autor: yoyi » 20 wrz 2010, 19:22

Witam szanownych Państwa,
Jestem członkiem zarządu WM oraz zacząłem studia podyplomowe na kierunku zarządzania nieruchomościami. Na jednych z pierwszych zajęć dowiedziałem się paru rzeczy, które wprawiły mnie w zakłopotanie. Postanowiłem uzyskać odpowiedzi na moje wątpliwości od naszego zarządcy, jednak są one sprzeczne z tym czego dowiedziałem się na studiach. Czy możecie rozstrzygnąć kto tu ma rację? Poniżej moje pytania i próby ich uzasadnienia oraz odpowiedź zarządcy.


"Trzy pilne sprawy
PIERWSZA
Ostatnio dowiedziałem się, że każda WM powinna mieć zrobiony i podpisany przez wszystkich właścicieli regulamin rozliczania ciepła.
Czy my taki regulamin posiadamy? Ja nie pamiętam, żebym coś takiego podpisywał. Może stąd wniknęło ostatnio pytanie jednej z lokatorek skąd ma taka niedopłatę? (....)
ODPOWIEDź ZARZąDCY

ODPOWIEDZ