Wymiana doświadczeń, wzory dokumentów, sposoby prowadzenia biura nieruchomości, informacje bieżące, archiwizacja dokumentów, licencje, opisy programów do obsługi biur nieruchomości. Forum dostępne tylko dla użytkowników zarejestrowanych.
-
tarjer
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 wrz 2007, 11:54
Post
autor: tarjer » 09 lis 2007, 10:16
Witam,
Proszę o informację jaka jest procedura i jakie opłaty aby ponownie przystąpić do II etapu.
I oczywiście proszę o informację co wypełnić we wniosku w takim przypadku i jakie dokumenty trzeba załączyć.
Z góry dziękuję za informację.
Pozdrawiam
tarjer
-
aldonakwiatkows
- Posty: 64
- Rejestracja: 05 paź 2006, 21:49
Post
autor: aldonakwiatkows » 09 lis 2007, 23:12
Poszukaj w tym forum jest odpowiedż na twoje pytanie.
Procedura od początku.Czekasz na decyzje z Ministerstwa.Tam możesz zajrzeć do swojego egzaminu po otrzymaniu decyzji. Wcześniej należy się umówić.
Pozdrawiam A,K,
aldonakwiatkows
-
tarjer
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 wrz 2007, 11:54
Post
autor: tarjer » 10 lis 2007, 15:12
Witam,
szukałem i niestety nie znalazłem wszystkich odpowiedzi na moje pytania - dlatego napisałem tego posta.
pozdrawiam
tarjer