Obowiązki przedsiębiorcy zawierającego umowę pośrednictwa
Jakie są obowiązki przedsiębiorcy zawierającego umowę pośrednictwa poza siedzibą przedsiębiorstwa? Obowiązki przedsiębiorcy reguluje ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów... ale Art. 5 mówi: Przepisów o umowach zawieranych z konsumentem poza lokalem przedsiębiorstwa nie stosuje się do umów: 5) dotyczących nieruchomości. A więc jaka jest odpowiedź na powyższe pytanie??? pozdr
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 17 lis 2005, 16:53
Witam serdecznie! Obowiązkiem przedsiębiorcy lub przedstawiciela przedsiębiorcy w tym wypadku jest posiadanie przy sobie odpowiednich dokumentów umożliwiających zgodnie z prawem podpisywanie w imieniu firmy umów czyli.
1) dowód osobisty
2) licencja lub pełnomocnictwo pośrednika do podpisania w jego imieniu umowy
3 )ksero zaświadczenia o wpisie do Ew.Dział.Gosp.
4) przy spółce z o.o. KRS i umowa spółki przy cywilnej umowa spółki
5) NIP
6) Regon
7) dokument potwierdzający ubezpieczenie Pośrednika od odp. cyw.
Może być jeszcze pieczątka ale w naszym systemie nie jest ona obowiązkowa , liczy się tylko podpis
Akurat swego czasu rozmawiałem na ten temat z Panem Kucem ze WSPON i posiadanie takowych dokumentów w przypadku podpisywania poza biurem biurem jest obowiązkiem tak jak posiadanie ich w biurze.
Z poważaniem Piotr Staniak
1) dowód osobisty
2) licencja lub pełnomocnictwo pośrednika do podpisania w jego imieniu umowy
3 )ksero zaświadczenia o wpisie do Ew.Dział.Gosp.
4) przy spółce z o.o. KRS i umowa spółki przy cywilnej umowa spółki
5) NIP
6) Regon
7) dokument potwierdzający ubezpieczenie Pośrednika od odp. cyw.
Może być jeszcze pieczątka ale w naszym systemie nie jest ona obowiązkowa , liczy się tylko podpis
Akurat swego czasu rozmawiałem na ten temat z Panem Kucem ze WSPON i posiadanie takowych dokumentów w przypadku podpisywania poza biurem biurem jest obowiązkiem tak jak posiadanie ich w biurze.
Z poważaniem Piotr Staniak