literetura odnośnie budownictwa

Wycena nieruchomości, rzecoznawcy majątkowi i kandydaci na rzeczoznawcę. Forum dostępne tylko dla użytkowników zarejestrowanych.
angelpiotr
Posty: 10
Rejestracja: 27 paź 2010, 21:56

Post autor: angelpiotr » 27 paź 2010, 22:40

Witam wszystkich rzeczoznawców i nie tylko. Studiuję na III roku Gospodarki Przestrzennej w Gdańsku. Planuję po tym kierunku iść na podyplomówkę z wyceny nieruchomości. Problem w tym że u nas na studiach nie przedmiotu Podstawy budownictwa, który jest w minimach programowych kierunku studiów. Moglibyście poradzić jakąś fachową literaturę odnośnie budownictwa dla laika ale napisaną przystępnym językiem? Z góry dziękuję.

andy1909Z
Posty: 535
Rejestracja: 23 lis 2007, 8:53

Post autor: andy1909Z » 28 paź 2010, 9:24

wydawnictwo IDM + np. poradnik majstra budowlanego, coś z Wacetobu - pomyszkuj, popatrz co ci będzie pasować.

kabaczek124
Posty: 39
Rejestracja: 29 wrz 2010, 11:28

Post autor: kabaczek124 » 28 paź 2010, 10:40

"Podstawy budownictwa dla zarządców i rzeczoznawców majątkowych" IDM
"Budownictwo ogólne dla architektów" Przemysław Markiewicz (dużo rysunków pokazujących detale i rozwiązania konstrukcyjne"
"Budownictwo z technologią" - to podręcznik dla technikum budowlanego (więc podstawy jak znalazł)

angelpiotr
Posty: 10
Rejestracja: 27 paź 2010, 21:56

Post autor: angelpiotr » 02 lis 2010, 22:13

A że tak zapytam uczyliście się z tych książek? Ja znalazłem stronę z takimi pozycjami...
http://www.akademia.marwlo.cad.pl/literatura_bud.htm
i taką książkę "Podstawy budownictwa" Podręcznik Bożenna Wapińska, Mirosława Popek, ale chyba posłucham się was i kupię coś z IDM... Dziękuję bardzo za pomoc.

Stefanulek
Posty: 10
Rejestracja: 04 lis 2010, 10:17

Post autor: Stefanulek » 04 lis 2010, 10:27