Zarządzanie nieruchomościami, sprawy dotyczące zarzadców nieruchomości i kandydatów na zarządców. Forum dostępne tylko dla użytkowników zarejestrowanych.
-
Kaxa
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 paź 2011, 13:32
Post
autor: Kaxa » 21 paź 2011, 14:15
Witam. Jestem świeżym Zarzadcą i stad moje pytania co do Ksiazki Obiektu Budowlanego: na pierwszej stronie (okładka) w lewym górnym rogu stawiam pieczątkę wspólnoty - właściciela) czy zarządcy - firmy administrującej?
W jaki sposób mam załączyć dokumentację techniczną jezeli jest jej bardzo duzo i jak wykazać ilość jej stron? Jezeli nieruchomosć jest jeszcze "na gwarancji" to czy usterki w tym czasie tez mam wpisywac - słyszałąm ze te z okresu gwarancji nie powinny byc wpisywane. Pozdrawiam i z góry dziekuje za informację
Kaxa
-
Kaxa
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 paź 2011, 13:32
Post
autor: Kaxa » 21 paź 2011, 16:59
jeszcze jedno , co do daty załozenia KOB - powinna ona odpowiadać dacie oddania obiektu do użytku - w tym czasie nie byłam jeszcze zarządca nieruchomości, kto więc powinien tę ksiązkę prowadzić. pewnie wcześniejszy zarządca (administrator).
Kaxa