Szkolenie - Nowoczesne techniki sprzedaży nieruchomości

Imprezy lokalne i ogólnopolskie dotyczące rynku nieruchomości.
Libra Szkolenia
Posty: 1
Rejestracja: 17 sie 2011, 14:21

Post autor: Libra Szkolenia » 17 sie 2011, 14:39

- Czy zdarzało Ci się wielokrotnie prezentować nieruchomość, która nie wzbudzała zainteresowania kupujących pomimo wielu swoich atutów?
- Czy zastanawiałeś się, dlaczego klienci nie chcą obejrzeć mieszkania, pobieżnie przeglądając zdjęcia, które im pokazujesz?
- Wreszcie, czy zastanawiałeś się jak zainteresować klienta swoją ofertą, aby wybrał właśnie ją, mimo że rynek nieruchomości oferuje wiele innych?

Pomożemy Ci uatrakcyjnić ofertę i znacząco zwiększyć szanse jej sprzedaży!
Poprawić jakość kontaktów handlowych i wyniki sprzedaży!

LIBRA SZKOLENIA (www.libraszkolenia.gd.pl) oferuje profesjonalne szkolenie oraz warsztaty szkoleniowe dotyczące:
- nowoczesnych technik sprzedaży,
- skutecznego prezentowania,
- fotografowania,
- z elementami techniki Home Stagingu, opracowane specjalnie dla Pośredników Biur Nieruchomości.

Ukończenie Szkolenia uprawnia do uzyskania 8 pkt ministerialnych w procesie doskonalenia zawodowego*.

Jeśli chcesz:
1. Skorzystać z naszej oferty - wyślij e-maila na adres libraszkolenia@gmail.com, wpisując w temacie
Ostatnio zmieniony 17 sie 2011, 15:09 przez Libra Szkolenia, łącznie zmieniany 1 raz.

jeremy
Posty: 4
Rejestracja: 19 lut 2014, 16:27

Post autor: jeremy » 21 lut 2014, 12:51

Ja brałem za to udział w szkoleniach success story, np. tych tutaj: http://success-story.pl/index.php/pl/of ... ia-otwarte kody umysłu, psychologia sprzedaży, perswazja w procesie sprzedaży

Gość
Posty: 2
Rejestracja: 24 lut 2014, 15:54

Post autor: Gość » 01 mar 2014, 15:03

Myślę, że wszystkie szkolenia - jeżeli są przemyślane i prowadzą je doświadczeni trenerzy- są przydatne.
Nie pamiętam szkolenia z którego czegoś się nie nauczyłem.

Emilia33
Posty: 20
Rejestracja: 12 cze 2014, 16:21

Post autor: Emilia33 » 12 cze 2014, 16:51

W tym fachu trzeba się nieustannie szkolić, żeby szybko reagować na zmieniające się podejście klienta i jego potrzeby.

ODPOWIEDZ