Praktyki zawodowe - jaka forma lepsza

Testy egzaminacyjne, symulacja transakcji, wzory dokumentów, porady i opinie - jak zostać pośrednikiem w obrocie nieruchomościami. Pytania i odpowiedzi do egzaminów części pisemnej i ustnej. Forum dostępne tylko dla użytkowników zarejestrowanych.
Izabela_
Posty: 2
Rejestracja: 22 paź 2005, 20:11

Post autor: Izabela_ » 24 paź 2005, 10:57

Witam wszyskich, jestem nowa na forum i nowa w wiadomej tematyce, dlatego chciałam prosic o radę wszystkich bardziej doświadczonych.Mam pytanie w kwestii obowiazkowych praktyk zawodowych, które muszę odbyć przed przystapieniem do egzaminu.
Juz za 3 tygodnie kończę kurs i od grudnia mogłabym rozpoczać praktyki, w stowarzyszeniu w którym odbywam kurs proponują praktyki w postaci warszatów weekendowych, nie wiem czy ktos z Was z czegos takiegos korzystał, jakies wrazenia?
Rzecz w tym, ze dostałam propozycję podjecia pracy w biurze nieruchomości, własciciel zapronował mi zatrudnienie własnie od grudnia i UWAGA, abym w ramach pracy odbyła u niego praktykę.
Ponieważ każdy rodzaj praktyk jest płatny (podobno ok 2500,00 ZL) właściciel biura twierdzi, ze pracując u niego zapłaciłabym za praktykę i jeszcze wyszła finansowo na plus. To oczywiscie byloby dla mnie bardzo korzystne, takze ze wzgledu na mozliwość zdobycia doswiadczenia w branży.
Nie wiem jednak jak wygladało by moje zatrudnienie?
czy ktos z Was zatrudnia praktykantów, bądź sam jest tak zatrudniony?
Czy byłaby to normalna umowa o prace czy jakas umowa cywilnoprawna? I co z Zusem i US w tym drugim przypadku?
Poza tym, słyszałam ze nie kazde biuro może prowadzić praktykę, trzeba mieć jakies specjalne uprawnienia, czy to prawda?
bardzo chciałabym pracowac juz bezposrednio w nieruchomosciach, co radzicie??

galined
Posty: 168
Rejestracja: 22 paź 2005, 21:41

Post autor: galined » 27 paź 2005, 22:33

Witam !
Wybór formy praktyki zależy od tego co jest dla Ciebie ważne.